Alhamdulillah ..
tengah hari tadi around 12.40pm kitorg ramai2 gi visit Ika ..
Ade Umar, Bob, Pyan, Pizi, Ajim, Otai, Sup and adik sup (Santa) ..
Kenal jugaks ngan diorg nye other friends Aina and Yazer ..
First2 sampai tuh ..
jumpe the father dlu .. tgk ceria je .. :)))
borak2 ngan diorg sume sementara tunggu tuh ..
Da sampai time nak masuk tuh, adeh ..
berdebar2 .. ye la kan .. tak rapat ngan ika .. tapi nak sgt tolong bagi semangat kat die ..
before masuk, dlm kepale otak byk nak bgtau die ..
tapi bile langkah je dalam bilik die ., tros terdiam ..
kaku tak tau nak ckp ape ..
sbb terlampau tak tahan tgk condition die ..
tapi tahan jeeeee ..
Umar la byk pesan kat die ..
shaye tgk je and senyum (fake smile, dlm hati .. ALLAH je tahu) ..
Semua org kate die dah byk improvement since die baru2 lepas operation ari tu ..
mate gerak2 ..
kening da bleyh angkat ..
mulut pun da gerak2 try nak senyum ..
tangan kiri dah boleyh angkat ..
Alhamdulillah .. Syukur .. :)))
ouh ya ..
Nie la bende2 yg dlm otak shaye nak ckp tp xterkeluar ..
Ika .,
actually nak bgtau satu bende ..
Even tho kite xberape kenal ., but just nak ika tau yang ..
bukan org2 yg ika kenal je syg ika ..
but org2 laen yg xberape kenal mcm shaye ni pun concern & syg kat ika ..
Kat FB pun semua org tak henti2 post kat wall ika ..
semua org nak tgk ika mcm dlu balek ..
Pleaseeeeeeeeeeeeee BE STRONG !!!
Umar byk citer pasal Ika ..
Die kate Ika kuat ., so cepat cepat cepat sembuh ye ?!!!
Dah byk improvement .. Kalau mcm ni hari2, tak sampai sebulan Ika dah boleh jadi mcm dlu balek .. :))) ..
Tak pernah dapat ckp ngan Ika ..
Hope sgt Ika bleyh ckp ngan Kay skang ..
tp malangnye .. satu pun xterkeluar ..
dah tu .. bile keluar je dari bilek ICU tuh ..
tros berair mate nieh ..
Umar pun lebih kurang cume die ckp "Awak !!! jgn la .. "
adoi .. xkuat rupenye ako nieh !!!
so tadi sempat la jugaks amek pics ..
balloon and giraffe bear tuh supposedly nak bawak masuk tp tak boleyh ..
but naseb baek boleyh bawak masuk card tuh .. :)))
Hope bile Ika keluar nanti , giraffe mate beshar tu kasi smangat kat die ..
:)))
Pray for ur safe and speedy recovery ..
&
Be Strong ., Ika 'Atika !!!
* Balloon & Giraffe are on the way .. :))) .. ~

* Card is made by the boys .. ~

* PZ and Bob .. ~

* Ni adek Ika yang last .. sebijik cam die .. he he .. chumels !!! ~

Let's all pray for her ..
Amin Ya Rabbal 'Alamin ..
...
* Kay Alies ~
No comments:
Post a Comment