Wednesday, July 27, 2011

* I Love myLife .. :))) .. ~


hey hey ..
Can you H E A R R R R me ???

I
L O V E
M Y L I F E
...
^_^

Alhamdulillah Syukur padamu Ya ALLAH ..

...

* Kay Alies ~

Monday, July 25, 2011

* Silence .. ~


S
I
L
E
N
C
E
.
.
.
I am better off this way ..
...

End

* Kay Alies ~

Saturday, June 25, 2011

* Doa2 lah berHijab soon .. Amin .. ~


orang kate berHijab skang nieh more to trend ..
but for me .. absolutely N O !!! ..

insyaALLAH .. I will one day ..
like I used to .. ;)))

since dah lame tak pakai ..
here some photos to share ..

* semua2 pics nieh .. sile abaikan jerawat ye .. :) .. ~


Doa2 lah ye ..
Amin ..

* Kay Alies ~

Sunday, June 19, 2011

* Visiting Ika 'Atika .. ~


Alhamdulillah ..
tengah hari tadi around 12.40pm kitorg ramai2 gi visit Ika ..
Ade Umar, Bob, Pyan, Pizi, Ajim, Otai, Sup and adik sup (Santa) ..
Kenal jugaks ngan diorg nye other friends Aina and Yazer ..

First2 sampai tuh ..
jumpe the father dlu .. tgk ceria je .. :)))
borak2 ngan diorg sume sementara tunggu tuh ..

Da sampai time nak masuk tuh, adeh ..
berdebar2 .. ye la kan .. tak rapat ngan ika .. tapi nak sgt tolong bagi semangat kat die ..
before masuk, dlm kepale otak byk nak bgtau die ..
tapi bile langkah je dalam bilik die ., tros terdiam ..
kaku tak tau nak ckp ape ..
sbb terlampau tak tahan tgk condition die ..
tapi tahan jeeeee ..
Umar la byk pesan kat die ..
shaye tgk je and senyum (fake smile, dlm hati .. ALLAH je tahu) ..

Semua org kate die dah byk improvement since die baru2 lepas operation ari tu ..
mate gerak2 ..
kening da bleyh angkat ..
mulut pun da gerak2 try nak senyum ..
tangan kiri dah boleyh angkat ..
Alhamdulillah .. Syukur .. :)))

ouh ya ..
Nie la bende2 yg dlm otak shaye nak ckp tp xterkeluar ..

Ika .,
actually nak bgtau satu bende ..
Even tho kite xberape kenal ., but just nak ika tau yang ..
bukan org2 yg ika kenal je syg ika ..
but org2 laen yg xberape kenal mcm shaye ni pun concern & syg kat ika ..
Kat FB pun semua org tak henti2 post kat wall ika ..
semua org nak tgk ika mcm dlu balek ..
Pleaseeeeeeeeeeeeee BE STRONG !!!
Umar byk citer pasal Ika ..
Die kate Ika kuat ., so cepat cepat cepat sembuh ye ?!!!
Dah byk improvement .. Kalau mcm ni hari2, tak sampai sebulan Ika dah boleh jadi mcm dlu balek .. :))) ..
Tak pernah dapat ckp ngan Ika ..
Hope sgt Ika bleyh ckp ngan Kay skang ..

tp malangnye .. satu pun xterkeluar ..
dah tu .. bile keluar je dari bilek ICU tuh ..
tros berair mate nieh ..
Umar pun lebih kurang cume die ckp "Awak !!! jgn la .. "
adoi .. xkuat rupenye ako nieh !!!

so tadi sempat la jugaks amek pics ..
balloon and giraffe bear tuh supposedly nak bawak masuk tp tak boleyh ..
but naseb baek boleyh bawak masuk card tuh .. :)))
Hope bile Ika keluar nanti , giraffe mate beshar tu kasi smangat kat die ..
:)))

Pray for ur safe and speedy recovery ..
&
Be Strong ., Ika 'Atika !!!


* Balloon & Giraffe are on the way .. :))) .. ~

* Card is made by the boys .. ~

* PZ and Bob .. ~

* Ni adek Ika yang last .. sebijik cam die .. he he .. chumels !!! ~

Let's all pray for her ..
Amin Ya Rabbal 'Alamin ..

...

* Kay Alies ~

Friday, June 17, 2011

* Seth Tan .. ~


hu hu hu .. sebuk kan dgr sume org citer pasal Seth Tan nieh ..
and ramai kate lelaki mcm nieh tak wujud ..
but ako xtau nape .. bile ako pikir2 balek .. ako rase wujud ..
Lelaki macam Seth Tan tu ingatkan ako kat Umar ..
heh .. Ako marah camne pun ., die sabar je .. tak pernah sikit pun putus asa bagitau ako yang die shyg ako .. die xkan give up even ape pun yang ako cakap .. :")))
tapi satu je la .. xtau kalau ade perempuan psycho mcm Yvonne tuh ., Umar leyh baek2 and cool down ke tak .. heh ..
but ako ni nampak je lembut ., bile marah .. Umar je tau ako macam mane ..
Sorry bb ..
Shaye xpenah tengok lelaki sesabar awak ..
Shaye buat camne pun ., awak still dengan shaye ..
Even awak rase bersalah xtau nak satisfied yang mane ., awak slalu try ur Best !!! ..
Even awak penat ., awak sakit ., awak pening .., sikit pun awak tak abaikan shaye ..
Bile shaye xsehat even sket je ., awak dtg tgk shaye .. bawakkan shaye makanan .. ubat (vitagens) .. cool fever and urut2 kepale and kaki shaye .. :")))
Even awak tak shuke and takot ngan kucing ., sebab shaye ., awak sanggup jage .. and awak accept die ..
Awak slalu susahkan diri tuk try teman shaye sebab awak tak nak shaye sorg2 ..
Awak buat macam2 tuk shaye ..
Seriously ., tak pernah ade lelaki sebaek awak ., Umar ..
Awak lah Seth Tan shaye !!! :"))) ..

Shaye S H A Y A N G awak sgttttttt !!!!
Shaye akan try buat yang terbaek untuk awak jugaks !!!

I Love You so much ., Umar !!!
Always Have ., Always Will

* Kay Alies ~